Я - вчитель, а моя робота – це покликання. Своєрідна «сродна праця», сердечна, яка робить мене творчою та щасливою, корисною та окриленою, з усвідомленням бути необхідною іншим. Особистісне щастя – моя сім’я, яка є сенсом життя. Як у старому журналі «Сім’я і школа». І саме це робить моє життя гармонійним.

Саме тому основою викладання є учіння, яке полягає не в банальному накопиченні учнями знань та інформації, а в своєрідному тренуванні розуму та душі на різних життєвих прикладах.
Як учитель математики сприймаю алгебру як гімнастику, а геометрію як танець. Лексично наповнена рухами, які відповідно до рисунку розкривають експозицію, зав’язку та підкреслюють кульмінацію, що логічно переходить у розв’язку – висновок. Витончена, яскрава з цікавим наповненням та загадкою, геометрія дозволяє більше творчості та широти простору. Асоціації не випадкові, з дитинства займалася гімнастикою, а з юності – танцями. Так у 1998 році створила гурток естрадно-спортивного танцю «Овація», а з 2000 року - вчитель математики нашої школи.
Спорт навчив долати труднощі та досягати результату, самовдосконалюватися. Тому ніколи не відмовляю собі у саморозвитку. Курси, тренінги, конференції, семінари, майстер-класи стали невід’ємною частиною педагогічної діяльності. Вчитель – це особистість, яка не може бути поза суспільним життям. Тому приймаю участь у краєзнавчих конференціях, з однодумцями створили у школі музейну кімнату, яка стала візитівкою та окрасою школи. Якось само собою сформувалася думка: «До школи з радістю, зі школи з гордістю».
Коментарі
Дописати коментар