ПАСПОРТ
кабінету математики
Первозванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Кіровоградського району Кіровоградської області
1. Прізвище, ім’я по батькові зав. кабінетом – О.М. Курлова
2. Загальна площа кабінету - 54 м2
3. Число посадочних місць - 30
Мета: забезпечити оптимальні умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти
Завдання: створити передумови для:
- організації індивідуального та диференційованого навчання;
- реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
- забезпечення в старшій школі профільного і поглибленого навчання;
- проведення засідань шкільних методичних об'єднань;
- індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.
Функціональні можливості кабінету математики
· Щороку кабінет математики працює відповідно до плану на навчальний рік;
Навчально-методичне забезпечення складається із навчальних програм, підручників та методичних посібників з математики;
У кабінеті створена тематична картотека дидактичних і навчально-наочних посібників, навчального обладнання, що розподілені за темами та розділами.
Створена база даних мультимедійних засобів навчання та програм для проведення уроків з ІКТ-супроводом;
· Кабінет оснащений матеріалами перспективного педагогічного досвіду, розробками уроків та виховних заходів; Інструментами і матеріалами для відновлення і виготовлення саморобних засобів навчання.
· Таблиці, шафи, ніші мають своє мобільне призначення та постійно використовуються.
· Накопичена інформація про життєвий і творчий шлях учених та видатних математиків;
Новітня література для проведення математичних міжнародних конкурсів: “ Кенгуру ”, “Золотий ключик ”, олімпіад всіх рівнів;
· Здійснюється наукова організація праці;
· Приділяється увага поєднанню сучасних електронних засобів навчання із традиційною наочністю;
· Засвоєння навчального матеріалу відбувається в комплексі із позитивними емоціями;
· Створено широкі можливості для самостійної, дослідницької та групової роботи учнів;
Забезпечуються міжпредметні зв'язки.
Нормативні документи
№
|
Назва документа
|
примітка
|
1.
|
Паспорт кабінету
| |
2
| ||
3
|
План перспективного розвитку оснащення кабінету
| |
4
|
План роботи кабінету на поточний навчальний рік
| |
5
| ||
6
|
Календарні плани
| |
7
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
| |
8
|
Розклад роботи кабінету
| |
9
|
Тематичні та поурочні картотеки з предмета
| |
10
|
Акт дозволу на експлуатацію кабінету
| |
11
|
Атестаційний лист кабінету
| |
12
|
Інструкції по охороні праці в навчальному кабінеті
| |
13
|
Матеріали позакласної роботи
|
№
|
Назва
предмета
|
Інвентарний номер
|
Коли придбано
|
Кількість і вартість
|
Час і причина списання
|
1
|
Стіл учителя
| ||||
2
|
Стілець учител
| ||||
3
|
Парти двомісні
| ||||
4
|
Стільці учнівськ
| ||||
5
|
Шафи
| ||||
6
|
Дошка
| ||||
7
|
Карнизи
| ||||
8
|
Штори
| ||||
9
|
Стенди
| ||||
10
|
Дзеркало
| ||||
11
|
Квіти
| ||||
12
|
Плакати
| ||||
13
|
Портрети
| ||||
14
|
Набір для кресл
|
Навчально-методичні комплекти
№
|
Назви тематичних папок
|
№ папки
|
1
|
Олімпіади, конкурси, турніри, МАН
|
1
|
2
|
Методи та зразки розв'язання олімпіадних задач
|
2
|
3
|
Матеріали підготовки до ЗНО (алгебра)
|
3
|
4
|
Матеріали підготовки до ЗНО (геометрія)
|
4
|
5
|
Математика (5-6 класи) узагальнення і систематизація
Підсумкові та діагностичні контрольні роботи
|
5
|
6
|
Алгебра (7-9 класи) узагальнення і систематизація
Підсумкові контрольні роботи
|
6
|
7
|
Геометрія (7-9 класи) узагальнення і систематизація
Підсумкові та діагностичні контрольні роботи
|
7
|
8
|
Алгебра і початки аналізу (10-11 класи) узагальнення і систематизація. Підсумкові та діагностичні контрольні роботи
|
8
|
9
|
Геометрія (10-11 класи) узагальнення і систематизація. Підсумкові та діагностичні контрольні роботи
|
9
|
10
|
Моніторинги навчальних досягнень
|
10
|
11
|
Позакласні заходи з математики
|
11
|
12
|
Історія математики
|
12
|
13
|
Творчі напрацювання учнів (кросворди, ребуси, казки)
|
13
|
14
|
Творчі напрацювання учнів (реферати, проекти, доповіді)
|
14
|
15
|
Методична скарбничка
|
15
|
16
|
Матеріали перспективного педагогічного досвіду
|
16
|
17
|
Поглиблене вивчення математики
|
17
|
Методичні розробки уроків з математики
№
|
кл
|
Назви тематичних папок
|
№ папки
|
1
|
5
|
Натуральні числа. Геометричні фігури і величини
|
22
|
2
|
5
|
Дробові числа
|
23
|
3
|
5
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу 5кл
|
24
|
4
|
6
|
Подільність чисел
|
25
|
5
|
6
|
Звичайні дроби
|
26
|
6
|
6
|
Відношення і пропорції
|
27
|
7
|
6
|
Раціональні числа і дії над ними
|
28
|
8
|
6
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу 6кл
|
29
|
Методичні розробки уроків з алгебри
| |||
9
|
7
|
Лінійні рівняння з однією змінною
|
30
|
10
|
7
|
Цілі вирази
|
31
|
11
|
7
|
Функції
|
32
|
12
|
7
|
Системи лінійних рівнянь з двома змінними
|
33
|
13
|
7
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу 7кл
|
34
|
14
|
8
|
Раціональні вирази
|
35
|
15
|
8
|
Квадратні корені. Дійсні числа
|
36
|
16
|
8
|
Квадратні рівняння
|
37
|
17
|
8
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу 8кл
|
38
|
18
|
9
|
Нерівності
|
39
|
19
|
9
|
Квадратична функція
|
40
|
20
|
9
|
Елементи прикладної математики
|
41
|
21
|
9
|
Числові послідовності
|
42
|
22
|
9
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу 9кл
|
43
|
Методичні розробки уроків з геометрії
| |||
23
|
7
|
Найпростіші геометричні фігури. Взаємне розташування прямих на площині
|
44
|
24
|
7
|
Трикутники
|
45
|
25
|
7
|
Коло і круг. Геометричні побудови
|
46
|
26
|
7
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з геометрії за курс 7 класу
|
47
|
27
|
8
|
Чотирикутники
|
48
|
28
|
8
|
Подібність трикутників
|
49
|
29
|
8
|
Многокутники. Площі многокутників
|
50
|
30
|
8
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
51
|
31
|
8
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з геометрії за курс 8 класу
|
52
|
32
|
9
|
Розв’язування трикутників. Правильні многокутники
|
53
|
33
|
9
|
Декартові координати, вектори на площині. Геометричні перетворення
|
54
|
34
|
9
|
Початкові відомості з стериометрії
|
55
|
35
|
9
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з геометрії за курс 9 класу
|
56
|
Портрети
№
|
Прізвище, ім’я
|
кількість
|
1
|
Евклід
|
1
|
2
|
Піфагор
|
1
|
3
|
Нільс Абель
|
1
|
4
|
Мстислав Келдиш
|
1
|
5
|
Фалес Мілетський
|
1
|
6
|
Карл Гаус
|
1
|
7
|
Микола Лобачевський
|
1
|
8
|
Михайло Остроградський
|
1
|
9
|
Андрій Колмогоров
|
1
|
10
|
Карл Вейєрштрасс
|
1
|
11
|
Софія Ковалевська
|
1
|
12
|
Олексій Погорєлов
|
1
|
ПАМ’ЯТКА
З ВИВЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ
1. Відповідність обладнання кабінету Типовому переліку.
2. Забезпеченість кабінету технічними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання.
3. Забезпеченість кабінету аудіовізуальними посібниками, роздавальними матеріалом.
4. Забезпеченість кабінету програмовою літературою, словниками, довідниками, підручниками.
5. Систематизація навчального обладнання, аудіовізуальних посібників, роздавального матеріалу, літератури.
6. Стан ведення інвентарної книги.
7. Відповідність меблів кабінету санітарно-гігієнічним вимогам.
8. Стан збереження обладнання, посібників, літератури, меблів.
9. Наявність навчальних матеріалів з предмета (програми, тексти контрольних робіт, матеріали для проведення тематичного оцінювання тощо).
10. Наявність методичних рекомендацій, розробок уроків та позакласних заходів.
11. Наявність матеріалів для позакласної роботи з предмета (матеріали про проведення вечорів, олімпіад, конкурсів, занять гуртків тощо).
12. Естетичне оформлення кабінету. Доцільність експозицій кабінету.
13. Матеріали з техніки безпеки.
14. Вплив навчального кабінету на результативність навчально-виховного процесу в школі (на основі вивчення уроків та позакласних заходів, співбесіди з учнями та вчителями).
ОЦІНКА КАБІНЕТУ _____________________________
ЗА ПІДСУМКАМИ ПЕРЕВІРКИ ГОТОВНОСТІ
ДО ПОЧАТКУ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Навчальний рік
|
Оцінка
|
Зауваження та пропозиції
|
Підпис перевіряючого
|
ПІДСУМКИ ПЕРЕВІРКИ КАБІНЕТУ __________________________
20__ – 20___ н. р.
№ п/п
|
Критерії оцінювання
|
Оцінка
|
1
|
Наявність розкладу роботи кабінету
| |
2
|
Наявність плану роботи кабінету
| |
3
|
Наявність методичних посібників для вчителя, предметних журналів, газет
| |
4
|
Наявність сучасних навчально-методичних комплексів, дидактичних матеріалів
| |
5
|
Організація робочого місця вчителя
| |
6
|
Наявність роздавального матеріалу, його систематизація, зберігання
| |
7
|
Розташування та зберігання навчального обладнання
| |
8
|
Санітарно-гігієнічний стан кабінету
| |
9
|
Рівень зберігання шкільних меблів у кабінеті
| |
10
|
Наявність документів, матеріалів з техніки безпеки
| |
11
|
Організація використання технічних засобів у навчальному процесі
| |
12
|
Естетичне оформлення кабінету
| |
13
|
Загальна оцінка кабінету.
|
Коментарі
Дописати коментар