Числа навколо нас

предмет - математика 
вік учасників, класи -10-14 років, 5-9 класи 

Стислий опис проекту

Не секрет, що числа з давнини приваблюють людей. Існує думка, що все впорядковується відповідно до чисел. Тому стало цікавим чи дійсно числа мають вплив на вдачу людини. Проект розрахований на учнів 5-9 класів. Під час роботи над проектом учні розширять знання про поняття числа, розглянуть історичні аспекти етапів розвитку числа та приклади зручних обчислень. Оцінять власну роботу на кожному етапі та презентують результати роботи груп.

план вивчення теми
щоденник навчання
опитувальник з теми
  

Діяльність учнів та вчителя
Перед початком проекту учні знайомляться за допомогою публікації, що таке метод проектів, у чому їх переваги та що таке навички 21-століття
Буклет проекти1.jpg ,буклет проекти 2.jpg
учнівська вікі-стаття "Числа містять в собі таємницю всесвіту"
Учнівський блог
Щоденник навчання
Презентація вчителя
  
 Оцінювання
Перед початком роботи над проектом учні 5-9 класів проходять діагностування, за результатами якого запрошуються до роботи у проекті. Об’єднуються у різнорівневі та різновікові групи. Учні і батьки знайомляться з буклетами, де описано переваги роботи над проектом. Для мотивації пізнавальної діяльності учням пропонується презентація. Впродовж усього проекту учні заповнюють таблиці «З-Х-Д» Кожен етап роботи учні обговорюють як у групах та і у колективі, оцінюють її за відповідними формами: самооцінювання, взаємооцінювання; оцінка блогу, оцінка статті, оцінка вікі-статті, оцінка майстер-класу; підсумкове оцінювання. По завершеню проектів учням надається можливість презентувати свій проект на шкільній конференції в рамках тижня точних наук. Висвітлити свої результати та поділитися досвідом роботи над проектом на сайті школи та у шкільній газеті.
Всі форми оцінювання зручні і створенні в одному форматі, що дає можливість легко оцінити роботи за 120 бальною шкалою і перевести їх в оцінку. Приклади форм оцінювання:
-Самооцінювання
-Взаємооцінювання
-Оцінювання wiki-статті
-Оцінювання учнівського блогу
-Підсумкове оцінювання.

 

Коментарі